Una Extraña Quiere ser tu Amiga...de Mujer a Mujer

Una Extraña Quiere ser tu Amiga...de Mujer a Mujer
By:Mayita
Published on 2014-02-20 by Palibrio


La mejor frase que la vida se encargo de enseñarme; | El peor enemigo de la victoria es el silencio|. Yo Mayita, me declaro enemiga mortal de la violencia domestica, ya sea hacia la mujer como hacia el hombre mismo, mas aun hacia los niños. Yo Madeline renuncio, aborrezco, repudio, la humillación, el hostigamiento, todo lo que conlleva ese círculo vicioso, que enferma, que mata, que destruye vidas. Yo Madeline doy el grito de LIBERTAD! Yo Mayita digo !No! a la violencia domestica... y te invito a que tu también te atrevas....

This Book was ranked at 23 by Google Books for keyword Mango, Abuela, and Me.

Book ID of Una Extraña Quiere ser tu Amiga...de Mujer a Mujer's Books is AK0BAwAAQBAJ, Book which was written byMayitahave ETAG "YkwvCtsaRwQ"

Book which was published by Palibrio since 2014-02-20 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9781463376260 and ISBN 10 Code is 146337626X

Reading Mode in Text Status is true and Reading Mode in Image Status is true

Book which have "184 Pages" is Printed at BOOK under CategorySelf-Help

This Book was rated by Raters and have average rate at ""

This eBook Maturity (Adult Book) status is NOT_MATURE

Book was written in es

eBook Version Availability Status at PDF is true and in ePub is true

Book Preview


Masukkan Email Anda Untuk Mendapatkan Promo Terbaru Dari Kami:

0 Response to "Una Extraña Quiere ser tu Amiga...de Mujer a Mujer"

Post a Comment